Bu Blogda Ara

6 Mart 2010 Cumartesi

Göte Gelen Diziler

Heroes: İlk iki sezonla yardıran dizi sonradan iyice boka sardı. Son sezonu gerilim dolu olsa da konunun ilerlemesi için iki üç bölüm gerektiği için izlemeyi bıraktım.

Chuck: Beynindeki hayvan gibi Intersect'e rağmen Sarah'yı bir türlü çatır çutur sikemeyen Chuck sıkmaya başladı. Kardeşim sen eline daha önce almadığın gitarı usta seviyede çalacak seviyede ol ama bir Akdeniz Akşamları patlatıp da kızı yatağa atama... Ne diyeyim ben sana.

Scrubs: J.D'nin ayrıldığı söyleniyor sonraki sezonda. Ulan Elliot gibi çalıştığı yerde muhteşem anlar yaşayıp da herhalde buradan çıkarım ve bir daha arkama bakmam diyen bir ibne için mi izleyeceğim bunu? Ya da J.D ile gizliden gizliye ibnece bir ilişki yürütüp de karısına köpek olan Turk için mi? Hasiktir diyorum hasiktir.

Prison Break: Sen o kadar uğraş sonra da beyin kanamasından geber... Scylla'yı aldıkları bölümde bitireceklerdi diziyi. Sikimsonik bir finalle bitti orospu.

The Simpsons: Ulan yıllardır izlediğim değişmeyen tek bir dizi vardı onunda amına koydular. Gülemiyorum kardeşim son sezonda. Her ne kadar ıkınsam da uğraşsam da gülemiyorum. En azından göndermelerle düşündürürdü bu o da yok artık. Bir Homer'ın artık yalnız kaldığımıza göre Amerika'ya ölüm değil mi diye soruşunda güldüm. Geri kalanın amına koyayım.

Two And a Half Man: Senelerdir aynı esprileri göre göre sıktı artık. Ne kadar kısır adamlarmış bu koduğumun senaristleri...

Oh be inanılmaz derecede rahatladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder